Babamı aldattık ve anal seks yaptık

Merhaba, benim adım Sude ve 20 yaşındayım. Birkaç yıl önce başıma gelen olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Resmi tatillerde ailece ziyaret edeceğiz çünkü o saatlerde otobüsler ücretsiz, istasyon oldukça yoğun. Otobüs gelince herkes binmeye çalışırken biz ezilmemek için kenara çekildik, herkes binip dışarıda kaldığımızda şoför orta kapıyı açtı ve “Burası gideceğin yer ilk annem ve BEN. Hakan abi ve babam arkadan girdiler. O kadar meşguldük ki kapıyı zar zor kapatabildik. Otobüs hareket ettiğinde kalabalıktan dolayı babamın kucağına düştüm. Bir süre sonra uyuşmuş hissettim. arkamda Kalbim hızlı atıyordu. Biraz kayıyorum, böylece babanın aleti kıçının ortasına geliyor. O kadar heyecanlıyım ki kalbim gümbür gümbür atıyor. İlk defa bu kadar iri bir adamla karşılaşıyordum. Otobüs her sallandığında çıldırıyorum. Aslında babamın siki gerçekten taş gibiydi, bir an kendimi kaybettim ve dudağımı ısırıp iç çektim. Sonra kimse anlıyor mu diye korkarak etrafa baktım, herkesin dikkatini verecek havada olmadığını gördüm. dar bir otobüste de olsa. Annemin peşindeydi. Oda sikini annesinin sırtına dayadı. Ağabeyim açıkça her yönden eğleniyordu. Annem hiç tepki vermedi. Belki de beklemiyordu. şey arkasından oğlundan geldi. Otobüsten indiğimde yolculuğun sonunda kırılmıştım. Bir süre sonra babam ve abim, ikisi de siklerini saklamaya çalışırken gözlerimi gördüler. Amcalarla biraz oturduktan sonra geri dönmeye karar verdik. Dolu bir otobüsle dönmek için dua ettim ama ne yazık ki eve boş bir otobüsle döndüm. Sonra bu olayı uzun süre hayal ettim. Şimdi bu olayı düşünüyorum ve geceleri mastürbasyon yapıyorum. Evde babamla baş başa kaldığımızda babam televizyon izliyordu ve ben temizlik yapıyordum. Sonra sokaktan çığlıklar gelince pencereye koştum, seni gördüm. Babam daha koltuğundan kalkmadan ne olduğunu sordu. Kavga var dediğimde kalkıp arkamda durup bakmaya başladı. Bunun bir şans olduğunu söyledim ve onun için biraz eğilip kıçıma dokundum.Kalçamı hareket ettirmeye başladığımda arkamda yine hayalini kurduğum sertliği hissettim. Dışarıdaki kavgayı unutup oyunumuza devam ettik.Babamın elini kalçamda hissettim,birden ürperdim. Sinirlendi ve dudaklarımı tuttu ve belimden tuttu. Elleriyle neredeyse kıçımı ezecektim. Elimi eşofmanına soksam ve büyük aletini bir kazık gibi tutsam, yanıyor olmalıydı. Omuzlarıma koydu ve beni dizlerimin üzerine çöktürdü. Penisini ağzıma soktu ve yalamaya başladım. Kafamı tuttu ve deli gibi ağzıma soktu. Bir süre hiçbir şey yapamadım. Ama babamın tavuğunun keskin kokusu beni sarhoş etti. Bir süre sonra beni kaldırdı ve neredeyse kanepeye fırlatacaktı.Sonra dizlerimi büküp sırtımı yaladı.Elleri beni ağlar gibi okşarken. popomun etrafında. Parmakları am dudaklarımın üzerinde gezinirken morluklarımı yakarken dili arkamda koşturuyor. Sonra ayağa kalktı ve çişini arkama koydu ve biraz ittiğimde acımaya başladı. Babamın çok hasta olduğunu söyleyebilirim. Tükürükle iyice yağladı ve tekrar denedi, öleceğimi sandım. Kıçım koparılıyor gibi hissediyorum. Ağrı bir süre devam etti. Kendimi toparlayıp biraz nefes aldım. Her zamanki gibi keyif aldım. Babamın beni istediğini düşünmek bile acımı tarifsiz bir neşeye dönüştürüyordu. Bir süre bu pozisyonda kaldıktan sonra babam gelip gitmeye başladı ve bu arada ben ikinci kez sarsıldım ve sarsıldım. Babam bir süre geldikten sonra fitil gibi içime üfledi ve içime düştü, aleti sonuna kadar içimdeydi. Boş olmasına rağmen aleti hala içimdeydi. Bunu söylerken titriyordu, aleti küçülüyordu.Benimkinden geldi. Hiçbir şey demeden kalkıp banyoya gitti. Ben ise neredeyse kanepenin üzerine düşüyordum. Tam o sırada kapı açıldı ve içeri anne ve erkek kardeş girdi. Hemen bağlandım. Annem baban nerede diye sordu banyoda dedim. Külotumu yerde gördüm. acelemle unuttum. Hemen eğildim ve onu aldım. İçeri girecektim ki annem kolumdan tuttu
ne yapıyorsun dedi. Hayır dedim, girdim.